• 9.4/10
  • |
  • 162 reviews
Wilt u weten wat wij in verband met corona doen? Klik hier

Wilt u weten wat wij in verband met corona doen?

 

Veel gestelde vragen over het coronavirus

>Zwaluw Comfortsanitair doet er momenteel alles aan om haar klanten in deze periode adequaat te helpen. Een periode die voor iedereen onzeker is en waarvan we niet weten hoe lang die periode nog zal duren. Ondanks dat, merken wij dat het voor veel ouderen nog steeds belangrijk is om van de badkamer een veilige omgeving te maken. Een periode waarin het juist belangrijk is dat iedereen er een perfecte persoonlijke verzorging op nahoudt.

Worden er nog badkamers geïnstalleerd?

Zwaluw Comfortsanitair installeert zeker nog badkamers. Onze monteurs nemen de RIVM richtlijnen in acht en komen maximaal met zijn drieën bij u thuis. Zij houden de opgedragen afstand tot u en het is niet noodzakelijk dat u op de montagedag in de buurt van de badkamer bent. Pas na afloop van de installatie, aan het einde van de dag, zult u worden verzocht om hetgeen opgeleverd is te bekijken. De monteurs zullen op dat moment op u wachten in een andere ruimte. Vanzelfsprekend sturen wij geen monteurs naar u toe met gezondheidsklachten. Wanneer u geen bericht van ons ontvangen heeft, mag u ervan uitgaan dat de installatie op de afgesproken dag gewoon doorgaat.

Kan ik thuis nog een adviesgesprek krijgen?

Zwaluw Comfortsanitair bezoekt zeker nog klanten die interesse hebben in een veilige badkamer. Ook onze adviseurs nemen de RIVM richtlijnen in acht. Hij houdt gepaste afstand tot u en het is niet noodzakelijk om samen met hem de badkamer te bekijken. Dit kan de adviseur alleen en nadien kan hij samen met u uw wensen doornemen. Vanzelfsprekend sturen wij geen adviseur naar u toe met gezondheidsklachten. Wanneer u een afspraak met één van onze adviseurs wilt maken, dan kunt u contact opnemen met één van onze collega’s via: > Contact

Kan ik de showroom nog bezoeken?

Ook in onze showroom nemen wij de RIVM richtlijnen in acht. U bent daar, op afspraak, van harte welkom. Het maken van een afspraak is belangrijk, om ervoor te zorgen dat wij niet meer dan twee mensen tegelijk ontvangen. U kunt een afspraak maken door contact op te nemen met onze klantenservice via: > Contact

Kan ik een afspraak verplaatsen?

Wanneer u zelf koorts- of verkoudheidsverschijnselen heeft, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Ook wanneer u de afspraak wilt verplaatsten in verband met gezondheidsrisico’s kunt u contact met ons opnemen.

onze klanten

Onze nieuw stortdouche geplaatst binnen 1 dag. Keurig en stielvaardig.

MertensAntwerpen

Alles werd uit en te na doorgenomen. Nette plaatsing en uitstekende service.

De SmetGent

Vandaag onze comfortdouche geplaatst. Zeer tevreden!

WoutersLuik